Wichtige Ankündigung
Liebe Forengemeinde,

Wir führen hinter den Kulissen aktuell Gespräche, nach deren Beendigung wir hoffen, euch das Forum weiterhin als Informationsquelle bereitstellen zu können.
Daher haben wir uns entschlossen das Forum über das geplante Abschaltdatum (30.06.2024) hinaus erst einmal am Leben zu halten.

In diesem Zuge haben wir aktuell die Möglichkeit zur Registrierung für neue Benutzer deaktiviert.

Näheres folgt in Kürze...

Euer MINI²-Team


Weitere Infos erhaltet Ihr im zugehörigen Thema: Time to Say Goodbye: MINI² geht am 30.06.2024 in den Ruhestand
Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Schlafnasen
#1

Grüäzi


Also ich mus sägä da im schwiizer Chapter isch ja nöd grad dä hammer los. Het niemert über sin mini o.ä. öpis glatts z verzelä?Sonne

Party!!

grüässli
knut
Zitieren
#2

ja bitte unterhaltet euch mal mehr dann haben wir auch mehr spass beim wörterraten Smile (die sprache gefällt mir einfach^^) und aufgrund euren höchst sozialen spritpreisen seid ihr mir sowieso sympathisch Wink

[Bild: patze.png]
Zitieren
#3

ok ok Lol

ha zwär nüt zerzehlä,am moment lauft min mini wiä es örgeli undmuckt nüt.mal luege wiä lang das das so wiiter gaht.

s-grüessli und chuchichäschtli Lol

maximaler MINIholiker seit über 652'137km
http://www.mini-power-club.ch
Zitieren
#4

du hesch rächt, winti... Ich bin so deprimiert
entweder wöu mer so wenig si, oder es ligt eifach draa, dass mer
evtl. nid eso gesllig si wie die im grosse kanton???

aber mer chöi ja e versuch mache Devil!

die deutschen mitleser werden sich mühe geben müssen He He

ha grad 2 päckli übercho hüt, für üses schätzeli:
2 zusatzgrät (öltemp.+öldruck) und 2 hifi-chassi für hinde Mr. Orange
Zitieren
#5

bisher komm ich noch ganz gut mit He He

aber was heißt "übercho hüt" Head Scratch

[Bild: patze.png]
Zitieren
#6

übercho hüt = bekommen heute Top
Zitieren
#7

schön für dich zoe ich wär froh weni äntli mal s ganzä gerät würd übercho. di eländi warterei isch ja sooo müäsam. ich weisss scho gar nüm was machä. han scho jedä iitrag durägläsä, d bediänigsaleitig, di ganz mini.ch siitä inkl. allnä möglichä konfigurationä... und äs wird und wird nöd wuchä 45... Sehr traurig

na wenigstens isch doch das ä guäti nachricht wen di dinger d schwiizer luft guät verträäged... Top
Zitieren
#8

hey, vorfröid isch doch ou öppis schöns, oder? Sonne
geit ja nüm sooo lang! defür hesch d'wiehnachte grad vorzoge Pfeiff

si loufe tadellos a üsere luft - äbs fasch z'guet; ha grad e buess
übercho für 92 statt 80 km/h Peitsche Peitsche Peitsche
Zitieren
#9

jäää ich weiss nöd. i dem bezug isches scho fascht ä quaaal. und was für eini...

warumPeitsche ? isch das ä art sälbst geiselig vowägä unvernünftigem autofhrä?? He He oder än siitähieb adi beamtä?

baschtlisch du demfall vill am auto umä?

wiänachtsgschänk ja naja. ähnlich. ich würd sägä eher ä "hmmbruchwiedermaläsneusautobuaahdminisgsendgeilusprobefahrpost" aktion. sozsägä di best lösig imänä unvernünftigä gedankägang.

so ich muäs. wünschä allnä än feinä abig...
Zitieren
#10

Peitsche das isch für d'schmier Böse!
die chani eifach nid usstah!

i baschtle nur chli mit, aber mi schatz isch da zueständig.
wett gar nid zämerächne, was dä mini schon aues g'koschtet het Pfeiff
aber was solls...

i mues ou gah - häbs guet! Winke 02
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste
Wichtige Ankündigung
Liebe Forengemeinde,

Wir führen hinter den Kulissen aktuell Gespräche, nach deren Beendigung wir hoffen, euch das Forum weiterhin als Informationsquelle bereitstellen zu können.
Daher haben wir uns entschlossen das Forum über das geplante Abschaltdatum (30.06.2024) hinaus erst einmal am Leben zu halten.

In diesem Zuge haben wir aktuell die Möglichkeit zur Registrierung für neue Benutzer deaktiviert.

Näheres folgt in Kürze...

Euer MINI²-Team


Weitere Infos erhaltet Ihr im zugehörigen Thema: Time to Say Goodbye: MINI² geht am 30.06.2024 in den Ruhestand